Sunday, May 19, 2013

Production Manager - PT Griya Miesejati (Bakmi GM) - Jakarta Barat (Jakarta Raya)

Bakmi GM sebagai salah satu pelopor dari jaringan restoran terbesar di Jakarta berdiri sejak tahun 1959. Saat ini telah memiliki 26 outlet yang tersebar di berbagai wilayah Jakarta, Bekasi, Tangerang,  Depok dan terus berkembang serta melakukan ekspansi.

Visi kami adalah menjadi restoran yang bertumbuh dan berkembang sebagai restoran keluarga cepat saji dengan mutu kelas dunia.

Untuk merealisasikan visi tersebut serta menunjang perkembangan usaha dan memperkuat tim manajemen yang telah ada kami mengajak Anda untuk bergabung dan maju bersama dengan kami, sebagai:

Production Manager
Jakarta Barat (Jakarta Raya)

Responsibilities:

planning and organizing production schedulesassessing project and resources requirementsestimating, negotiating and agreeing budgets and timescales with clients and managersdetermining quality control standardsoverseeing production processesre-negotiating timescales or schedules as necessaryselecting, ordering and purchasing materialsorganising the repair and routine maintenance of production equipmentLead all of production teamRequirements: Male, max. 38 years oldGraduated from Bachelor Degree,preferably comes from Engineering Industrial or Production Management.Have experience minimun Assistant Manager Production from Famous F&B Industries Manufucture for Min. 5 years.To become a production manager a good degree in an appropriate subject is normallyLocation in West Jakarta

If you are JobStreet Member, "click here to Apply" button below


Advertised:3-5-13 | Closing Date:2-6-13

Product reviews and advice for best reference

No comments:

Post a Comment